U gebruikt een verouderde browser. Wij raden u aan een upgrade van uw browser uit te voeren naar de meest recente versie.

Afbeeldingsgalerie

Afbeeldingsgalerie

Yin Yoga (in de loop van 2021)

Bij Yin Yoga komt u rustig in een houding en worden de (in totaal 27) asana’s drie tot vijf minuten vastgehouden.
Het bindweefsel wordt langzaam gerekt en gehydrateerd en de gewrichten blijven soepel. Er wordt  ruimte gecreëerd in het bindweefsel en de gewrichten. Alles in ons lichaam heeft een laagje bindweefsel. Bindweefsel ondersteunt, verbindt, beschermt onze organen en geeft ons lichaam structuur.

Door het stretchen van de spieren door middel van Yin Yoga, komen spanningen en stress los. Op deze manier creëert u niet alleen ruimte in uw lichaam, maar ook in uw hoofd en hart.

Yin Yoga kent nog meer voordelen.
Het stimuleert een goede doorstroming van prana (levensenergie) in het lichaam. Deze levensenergie stroomt via de meridianen in het lichaam en in de doorbloeding. Meridianen zijn smalle energiebanen in de huid. Deze energiebanen zijn allemaal met elkaar verbonden. De prana die via deze meridianen door uw lichaam stroomt, heeft uiteindelijk een positief effect op de gezondheid. Zo is het goed voor uw organen, immuunsysteem en emotionele gesteldheid. 

 

Klik hier voor het rooster.

Cookie-beleid

Deze site maakt gebruik van cookies om informatie op uw computer op te slaan.

Gaat u akkoord?